Tajne insajdera: Rendi Gejdž (Randy Gage)
KAKO IZGLEDA SISTEM ???
Vaš sistem treba detaljno da razradi ceo proces korak po korak kako bi ga distributer sledio: od toga gde da pronađe osobe koje će prihvatiti poslovnu ponudu, kako da im priđe, kako da ih sponzoriše, kako da ih obučava da bi dostigli najviši nivo. (Zbog jednostavnosti i razumevanja – koristim termin “najviši nivo“ da označi ljude koji dostignu vrh vašeg kompenzacionog plana, bez obzira da li se oni nazivaju Dijamantni direktori, Nacionalni potpredsednici, Menadžeri, Master koordinatori ili slično. Ime dolazi od činjenice da distributeri dobijaju značku ili pin oznaku kada dostignu ove nivoe). Svaka faza u ovom procesu trebalo bi da bude jasno definisana i podučavana u odgovarajućem vremenu.
Evo podele na korake koji mogu biti uključeni u sistem. Ovo nije zamišljeno kao jedino i sveobuhvatno rešenje. U stvari, vaš sistem može biti sasvim drugačiji. Nudim ovaj primer, tako da možete da vidite vrstu strukture o kojoj govorim.
KORAK… Upoznavanje sa temom
Ovo je kvalifikacioni korak – onaj koji određuje da li imate lažnog ili pravog kandidata. Ovo se može uraditi i krajnje jednostavno sa pitanjima, ili pitanjima kombinovanim sa info i promo paketom. Ovaj paket trebalo bi da sadrži materijale koji služe da se eliminišu ljudi koji nisu dobri kandidati. Drugim rečima, ovaj korak će odrediti da li ćete im uopšte više pričati ili ne u vezi sa poslovnom ponudom koju imate.
Drugi način da se ovo uradi je kratko mini predstavljanje. Ovo je kratak pregled, obično i manje od 60 minuta, da bi se videlo da li je vaš kandidat pravi. Ovo se često radi jedan na jedan u prijatnom okruženju (primer: u kuhinji kandidata ili u kafiću). Kada počinjete u mrežnom poslovanju, ovo treba da se radi zajedno sa sponzorom, što znači da se vi i vaš sponzor zajedno predstavljate kandidatu. Ovo je najbolje raditi u maloj grupi koja se sastala u vašoj dnevnoj sobi, u vašem stanu.
U oba slučaja, zainteresovanim kandidatima treba dati određeni set materijala (info i promo materijali, često nazivan i paket za poneti) da ga prouče. Ovaj paket treba da sadrži detaljno objašnjenje kako se tu novac zaradjuje i neke dodatne materijale o proizvodu, obično neka brošura ili katalog.
KORAK… Veliko predstavljanje programa kompanije
Ovo je korak kada kandidat već drugi put sluša o ponudi, obično sastanak u većoj kući ili hotelu (to je otvoreni sastanak), ali se takođe može uraditi i jedan na jedan. Služi da samo pomogne kandidatu u donošenju odluke.
KORAK… Ponovni razgovor
Ovo je najvažniji korak, korak kada kandidat treba da donese pravu odluku za sebe, a na osnovu dobijenih informacija, Pomozite mu u tome, ali ne nasrćite na kandidate. Vi ne prodajete led Eskimima!
KORAK… Proces registracije
Ovo je korak koji se događa pošto kandidat kaže “da“ i spreman je da postane distributer ponude. NAPOMENA: Ovo se može dogoditi i u početnim koracima. Svako pristupa sistemu svojom brzinom. Važno je da čak i ako je kandidat spreman da se uključi na prvim koracima (to je super!) – ipak ih morate upoznati sa informacijama i uraditi sa njima sve naredne korake da bi se sačuvao integritet sistema, bez obzira što ste odmah dobili “da“ kao odgovor. Kao i drugi koraci, proces registracije treba da bude detaljno opisan i razrađen.
Ovih nekoliko koraka su osnova vašeg pristupa sistemu. Bez obzira u kom ste programu, sistem generalno treba da bude paralelan ovom procesu. Proverite detalje sa svojim sponzorima. Kasniji koraci sistema mogu varirati od programa do programa. Oni uključuju rukovođenje organizacionim rastom i razvoj liderskih veština. Vizualizujte sistem kao celovit, korak po korak proces, tako da bilo ko da se uključi u vašu organizaciju – da li je to lekar ili konobarica, doktor nauka ili neuspešni srednjoškolac, može da ga ponovi i umnoži. To znači da bi trebalo da budete u stanju i da odletite u grad udaljen 5.000 km – radite sa nekim ko je na vašoj 50-oj dubini i koga niste nikada upoznali – i da podučavate iste principe i detalje koje su već čuli od osobe koja je na vašoj 49-oj dubini.
Primetićete da ovo ne uključuje nikakve nepoštene radnje o kojima smo ranije govorili. Vaš sistem treba da se fokusira na identifikaciju pravih kandidata i pravilnom informisanju, što će im omogućiti i pomoći da donose prave odluke za sebe. Mnogo me ljudi pita kako ovakav sistem funkcioniše danas, u konkurentskom okruženju svega i svačega. Odgovor je, “bolje nego ikad!“. U stvari, ljudi su danas toliko umorni, toliko opterećeni i toliko skeptični, da su potpuno isključeni na tehnike koje se baziraju na pritiscima. Vrsta iskrenog, lakog marketinga o kome govorimo im je čak veoma privlačna i prihvatljiva.
Izvor: q4you.biz