Rendi Gejdž I – Kako se profi gradi velika grupa u mrežnom poslovanju?

Randy Gage 1

Tajne insajdera: Rendi Gejdž (Randy Gage)
KAKO SE ”PROFI” GRADI VELIKA GRUPA U MREŽNOM POSLOVANJU?

 


Randy Gage 1Rendi Gejdž je veoma poznato ime u svetu mrežnog poslovanja. On je motivacioni govornik i samouki milioner. Put do milionera je bio dug i težak. Napustio je visoku školu i radio na pranju sudova da bi pomogao finansijske potrebe svoje porodice. Postao je veoma uspešan u poslu mrežnog marketinga pre nego što je postao razvojni trener i konsultant za mrežno poslovanje.

Često govori na seminarima mrežnog marketinga i podučava profesionalnim veštinama za javne govore. Takođe piše eKnjige i izveštaje na temu mrežnog marketinga. Smislio je veoma inspirativnu audio kasetu pod nazivom “Kako da zaradite najmanje 10.000 $ u mrežnom poslovanju” i proizveo mnoge motivacione audio i video programe.

Rendijev pristup je drugačiji od drugih motivacionih govornika. On ne veruje u takozvanu ura-ura tehniku da bi podstakao svoju publiku. On govori o primerima iz stvarnog života ljudi koji su postali uspešni u mrežnom marketingu i daje praktične savete, ali jednostavne za razumevanje. On edukuje ljude da pronađu načine da budu inovativni i kreativni kako bi razvijali veliki posao.

Rendi je istinski nadaren govornik koji ima talenat da osvoji srca hiljada ljudi sa svojim inspirativnim govorima


 

06.01.2007.god, 9 časova

Danas se ponovo dogodilo. Proverio sam mejl i našao poruku od nekoga koga nisam čuo godinama. Šta me ona pita? Da li želim da se pridruižim njenom programu mrežnog marketinga (Uzdah). I mogu li joj dati imena i brojeve telefona svojih prijatelja, rođaka i zaposlenih kako bi kupili njene proizvode (Dvostruki uzdah).

A vi mora da se pitate… da li će ovi ljudi ikada shvatiti?

Veoma je slično pozivima koje dobijam u kancelariji. Kažu Loreti, mojoj sekretarici, da imaju neki hitan projekat iz oblasti konsaltinga ili obuke i da moraju odmah da razgovaraju sa mnom. Ja ih nazovem da bih čuo nešto kao, “Ćao Rendi, zovem se tako i tako, sreli smo se pre nekoliko godina na XXYY konvenciji. Radim za XY kompaniju, i samo sam želeo da stupim u kontakt sa tobom i bla,bla… “

I uvek je isto. “Projekat iz oblasti konsaltinga” ili “poslovni poduhvat” koji žele da “procenim”, a to znači da se registrujem kao distributer na njihovom najvišem nivou. Obično kažu da mi uzvraćaju poziv, da su moji stari prijatelji, ili neku drugu očiglednu laž da bi zaobišli Loretu. Gori su od prodavaca tonera, usisivača i sijalica! Jednostavno ne shvataju.

NERVIRANJE KANDIDATA…

Ljudi koji redovno zarađuju voiše od 10.000 $ mesečno u mrežnom poslovanju, nikada ne rade tako glupe stvari. Nikada ne koriste nepoštena sredstva da bi doprli do ljudi. Ne proganjaju ljude na internetu i ne stavljaju neke idiote na svoju poslovnu listu poznanika. Ne uključuju svakoga koga znaju, ne progone “žrtvene jarce”. Obraćaju se kandidatima, budućim graditeljima mreže i zakazuju kvalitetne sastanke da bi održali predstavljanje poslovne mogućnosti.

Bacimo pogled na marketinški proces – nešto o čemu mislim da mnogo više ljudi treba mnogo više da razmišlja. Evo i zašto…

Većina ljudi pristupa marketingu kao prodaji. Prodaji kao pridobijanju glupog kupca da kupi nešto što mu ne treba. Zato posvećuju svoju karijeru da nauče NLP (neurologističko programiranje) – pametna prevara – i usvajaju druge manipulativne tehnike da bi naveli budućeg kupca da kupi nešto što ne želi ili mu nije potrebno. Entoni Robins i gomila malih kobajagi prodavaca, stvorili su čitavu industriju učeći ljude da ovo rade. Mnogi članovi mreža uskočili su u ovaj vagon, unoseći ove i mnoge druge tehnike prodaje pod pritiskom u mrežno poslovanje.

Ovo su oni magarci koji vas zovu i za vreme ručka, ppočinjući sa ,,Džime, ti me ne znaš, još uvek, ali imam jednu poslovnu priliku toliko neverovatnu, bla, bla” (Vrisak)

JA PRILAZIM MARKETINGU POTPUNO DRUGAČIJE…

Nemam interes da prodam nekome nešto što ne želi, što i vama preporučujem. Pravi marketing zasniva se na prostoj – a ipak prefinjenoj – filozofiji.

TRAŽIMO ONE LJUDE… KOJI TRAŽE ONO ŠTO MI IMAMO DA PONUDIMO

Precizno rečeno to znači: Naš posao je da među onima koji su zainteresovani za našu ponudu identifikujemo prave graditelje mreže – a onda postavljamo našu marketinšku poruku pred njih. Dajte im dovoljno informacija da bi mogli da donesu pravu odluku.

Ako to znači da se pridružuju vašem poslovnom poduhvatu ili kupuju vaš proizvod, dobro. Ako znači ne, i to je dobro. Vaš posao nije da prodate šansu ili proizvod onima kojima nisu potrebni. Vaše je da pronađete ljude koji žele ono što vi imate i da tim ljudima date dovoljno informacija tako da mogu da odluče da li je ta kupovina poslovne mogućnosti ili proizvooda od vas poštena razmena vrednosti.

SORTIRANJE, SELEKCIJA, NE PRODAJA…

Mrežno poslovanje je mnogo više proces sortiranja i selekcije nego što je neka prodaja, ma kakva ona bila. Ova fundamentalna razlika u filozofiji me odvaja od mnoštva instruktora prodaje, marketinških “gurua” i tamo nekih autora knjiga. Ne ponosim se da prodam kocke leda ili frižider Eskimima. Nisam tu da dokazujem svoju izraženu muškost time što demonstriram da mogu da manipulišem ili prevarim nekog tipa da kupi nešto što ne želi, ili uopšte ne može da priušti. U tome zaista nema ničeg lepog.

Ali se stvarno ponosim, međutim, kada predstavljam svoju marketinšku poruku na najbolji, najefikasniji način. Želim da nadmašim i u prodaji, i manevru, i marketingu svoje konkurente, a to želim da postignem tako što nudim bolju ponudu.

Zatim želim da ponudim tržištu taj bolji kvalitet bolje od bilo kog drugog. I to je ono što želim za vas…

ŠTA RADE USPEŠNI LJUDI….

Više od 15 godina proučavam šta uspeva, a šta ne, u mrežnom poslovanju. Naučio sam šta rade , a šta ne, dugoročno uspešni ljudi. Otkrio sam tajne efektnog predstavljanja, i šta motiviše ljude da se ukoljuče. I započeo sam na osnovama prethodnice sistema koji danas podučavam. Tada sam počeo da postižem uspeh. Ali to nije potrajalo. Dok sam bio u stanju da vodim sastanke , držim prezentacije i sponzorišem veliki broj ljudi… većina mojih distributera nije to mogla. Što sam više ljudi sponzorisao, to su oni brže odustajali. Ono što sam radio je uspevalo, ali se nije umnožavalo i ponavljalo. Shvatio sam da je uspeh bez umnožavanja i kopirljivosti jednostavno prerušen budući neuspeh.

Vratio sam se svom sistemu i fino ga doterao, uprostio ga, i olakšao ponovljivost. Ne samo da je uspeo, već se takođe i umnožio. Sistem je pomogao hiljadama ljudi, širom sveta, da postignu bolji uspeh u mrežnom poslovanju. Ljudi koji vas slušaju ne treba da budu fascinirani vama nego ponudom koju imate, a vi treba samo da im se dopadnete bar toliko da ne budete odbojni, ako već ne možete biti simpatični. Tu mnogi narcisoidni i samozaljubljeni tipovi greše, jer guraju sebe u prvi plan, lupajući se obavezno pritom u grudi svojim nezaobilaznim uspehom, a ne poslovnu ponudu. I otkrijte vrstu ljudi koju želite da sponzorišete, a koga bi bilo bolje da izbegnete još u pripremnom procesu!

Kada ste dobro potkovani procesom sponzorisanja, naučićete kako da rukovodite i održavate razvoj velikom mrežom. Kako da utrošite vreme, kako da stvorite vođe, i kako da ih savetujete. Najvažnije, naučićete kako da brzo, najbrže osposobite vođe da bi oni osposobili nove. Kada budete to jednom uradili jasno ćete razumeti fundamentalnu, prefinjenu istinu o mrežnom poslovanju. Vi ne gradite svoju mrežu – vi gradite svoje ljude, a oni grade vašu grupu!

Moja nada je da ćete posmatrati mrežno poslovanje kao profesionalnu karijeru, koji je to zaista i postao, i da ćete mi se pridružiti u mojoj misiji, koja se sastoji u podizanju standarda ove veoma časne profesije.

Za razliku od klasičnih poslova, sa nemilosrdnom konkurencijom, mrežno poslovanje vam nudi šansu da negujete i oplemenite postojeće talente u svima onima koje sponzorišete, U ovom poslu, uspeh znači mogućnost da se razvijate duhovno, intelektualno, emotivno i finansijski, dok doprinosite i pomažete drugima na krajnje pozitivan način. Negativci ovde ili propadaju ili se menjaju.

Dok ste na ovom putovanju izazova, avanture i razvoja, privući ćete druge koji dele vašu viziju i slede vaš primer. Vodićete ih neko kratko vreme, a onda ih pustite dok se oni pretvaraju u vođe i započinju proces ponovo od početka. Osećaćete ponos, radost i imati osećaj postignuća koji malo ljudi ikada doživi. Znaćete da ono što radite nešto znači i da je vaše okruženje bar malo bolje zato što ste vi tome doprineli.

Građenje velike mreže eksponencijalnog rasta nije lako – nije ni predviđeno da bude. Međutim, jednostavno je. Ako imate smisla za rukovođenje i uporni ste, iskreni i dosledni, ako verujete u sebe, ako ste spremni da sledite sistem korak po korak – onda stvarno možete postići ogroman, trajan uspeh u mrežnom poslovanju.

Ali to nećete postići hladnim pozivima, pritiskom i drugim iritirajućim tehnikama o kojima smo ranije govorili. To ćete postići pravim marketingom, sledeći sistem koji drugi mogu ponoviti i umnožiti, vodeći svoj posao iskreno i otvoreno.

 

Izvor: q4you.biz

Podelite:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

misli 8
Nikad ne odustaj 8

Društvene mreže

Citati

Čovek je slobodan da izabere svoj put i mora snositi posledice svog izbora. (Erih From) 

Timski rad je toliko važan da je praktično nemoguće da dostignete vrhunac svojih sposobnosti ili da zaradite novac koji želite, bez razvijanja veštine timskog rada. (Brajan Trejsi)

Ako razmišljate o onome o čemu ste uvek razmišljali, imaćete ono što ste uvek imali. (Džerald Haman)

Mnogi kažu da sam samo jedan više čovek koji stalno pokušava. Ja kažem da sam jedan manje čovek koji stalno odustaje. (Dijego Marči)

Pratite najnovije vesti

Prijavite se na našu listu za novosti

Bez spama, šaljemo nove članke periodično.

Kategorije

Na temu

Povezani Članci

Business

Japanski recept za poslovni uspeh

PROBAJTE JAPANSKI RECEPT ZA POSLOVNI USPEH   Japanci su oduvek bili poznati kao najvredniji ljudi na planeti. Tajna njihovog uspeha nije samo u savršenoj organizaciji

Kako da prevaziđete strah

KAKO DA PREVAZIĐETE STRAH – VAŠEG NAJVEĆEG NEPRIJATELJA NA PUTU DO OSTVARENJA  ŽIVOTA KAKVOG ŽELITE   Koji je vaš najveći neprijatelj  na putu ka životu

Steve Jobs 1

20 životnih lekcija Stiva Džobsa

  20 ŽIVOTNIH LEKCIJA STIVA DŽOBSA   Italic citati predstavljaju odlomke iz biografije Stiva Džobsa. Biografija prikazuje život velikog čudaka koji je ovaj svet učinio

Sve o Mrežnom Marketingu na jednom mestu

Pošaljite nam poruku:

Citati

Eni Gotler

Tako je teško kad moram, a tako lako kad želim. (Eni Gotler)

Bezil S. Volš

Nije nam potrebno da imamo više snage ili sposobnosti ili veće prilike, Potrebno je samo da iskoristimo ono što već imamo. (Bezil S. Volš)

Milan Kundera

Tamo gde govori srce, nije pristojno da razum stavlja svoje primedbe. (Milan Kundera)