Moram biti od početka u poslu

Prvi

 

PrviMoram biti od početka u poslu da bi uspeo

 

Ovom temom se nadovezujemo na zabludu o zasićenju tržišta. Često ćete čuti ljude koji komentarišu neku kompaniju dugo prisutnu na tržištu: „Ta kompanija je dugo ovde, već su svi čuli za to, koga ja da uključim…? Na to se nadovezuju neki od onih koji ulaze u posao sa potpuno novim kompanijama, promovišući ih kao mnogo veću šansu za zaradu od starijih kompanija koje po njima stagniraju i opadaju.

Činjenice, međutim, govore da su najuspešnije kompanije mrežnog marketinga u svetu upravo one koje posluju već decenijama. Ali, ne samo da one imaju najveće promete, već taj promet u principu i dalje raste iz godine u godinu. To što je neka kompanija dugo na tržištu samo je veliki plus za nju. Za kvalitetnim proizvodima uvek će postojati potražnja, a dokazan sistem uspeha je pokazatelj dobrog rada kompanije. Pored toga, uspešne kompanije stalno izbacuju nove proizvode na tržište i uvode inovacije u svoje poslovanje.

Sa druge strane, nove, mlade kompanije tek treba da prođu taj put i dokažu svoj kvalitet. Mnoge nove kompanije se brzo i zatvore. Možete biti i prvi distributer u nekoj kompaniji, ali ukoliko ona nema dobar sistem i kvalitetan proizvod, ništa vam neće vredeti. Naravno, ima i onih koje će izrasti u dobre, uspešne kompanije, ali pre svega treba da se suoče sa mnogo izazova koje tržište pred njih postavlja.

Generalno, u bilo kom biznisu je prednost ukoliko je tržište slobodnije, ali samo ukoliko ste u dobrom poslu sa dobrom kompanijom. A u tom slučaju, nikada nije kasno i rast je uvek moguć.

Pobednici ne traže izgovore u okolnostima, oni sami stvaraju svoje okolnosti. Ono što gubitnici smatraju preprekama, oni smatraju izazovom. Gubitnici, sa druge strane, imaju potrebu da stalno pravdaju svoje neuspehe i traže lakše načine. Ali, u svakom slučaju, nema prečica do uspeha. U mrežnom biznisu, sa kojom god kompanijom da radite i bez obzira na sve okolnosti, morate platiti cenu ukoliko želite biti uspešni. Samo predan rad i istrajnost se na kraju isplate.

 

 

Podelite:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

misli 8
Nikad ne odustaj 8

Društvene mreže

Citati

Nikad ne veruj onome ko kaže da ne zaslužuješ ono što želiš. (Tajlor Svift)

Nemoj mi reći da je nebo granica kada imamo otiske cipela na mesecu. (Pol Brandt)

Prvi korak ka uspehu je kada odbijete da budete zatvorenik okoline u kojoj se nađete. (Mark Kejn)

Prilike su kao svitanje. Ako čekaš predugo, sigurno ćeš ih propustiti . (Vilijam Artur Vord)

Pratite najnovije vesti

Prijavite se na našu listu za novosti

Bez spama, šaljemo nove članke periodično.

Kategorije

Na temu

Povezani Članci

Zablude i nesprozumi

  Iako se industrija mrežnog marketinga razvija već više od 50 godina, kao priznata delatnost u kojoj brojne kompanije uspešno posluju već decenijama, a milioni ljudi širom sveta ostvaruju

Puno ljudi

Tržište će se zasititi

Tržište će se zasititi   Po oksfordskom rečniku, tačka zasićenja je granica iznad koje više nikakva apsorpcija nije moguća. U mrežnom marketingu bi to značilo

Mozak

To je sekta

To je sekta / kult / pranje mozga   Kada čujemo ovakve komentare, treba imati na umu i to da uspeh kompanija koje se bave mrežnim

Piramida klasicne korporacije

To je piramida

  To je piramida   Najčešći komentar ljudi koji ne poznaju mrežni marketing, na spominjanje ovog posla ili neke kompanije koja se njime bavi je:

Pratite najnovije vesti

Prijavite se na našu listu za novosti

Dobijaćete obaveštenja o novim člancima

Sve o Mrežnom Marketingu na jednom mestu

Pošaljite nam poruku:

Citati

Marko Aurelije

Buncaju ljudi i postaju umorni od života kad nemaju pred sobom neki cilj prema kome bi upravili svaki svoj napor i svaku svoju misao. (Marko

Stiv Džobs

Podsećanje da je smrt izvesna je najbolji način da izbegnete zamku da imate nešto da izgubite. (Stiv Džobs)

Vilijam Pen

Vreme je ono što najviše želimo, ali najgore koristimo. (Vilijam Pen)

Dejvid Švarc 2

Postavite sebi velike ciljeve, a onda i njih nadmašite! (Dejvid Švarc)