Moram biti od početka u poslu da bi uspeo
Ovom temom se nadovezujemo na zabludu o zasićenju tržišta. Često ćete čuti ljude koji komentarišu neku kompaniju dugo prisutnu na tržištu: „Ta kompanija je dugo ovde, već su svi čuli za to, koga ja da uključim…? Na to se nadovezuju neki od onih koji ulaze u posao sa potpuno novim kompanijama, promovišući ih kao mnogo veću šansu za zaradu od starijih kompanija koje po njima stagniraju i opadaju.
Činjenice, međutim, govore da su najuspešnije kompanije mrežnog marketinga u svetu upravo one koje posluju već decenijama. Ali, ne samo da one imaju najveće promete, već taj promet u principu i dalje raste iz godine u godinu. To što je neka kompanija dugo na tržištu samo je veliki plus za nju. Za kvalitetnim proizvodima uvek će postojati potražnja, a dokazan sistem uspeha je pokazatelj dobrog rada kompanije. Pored toga, uspešne kompanije stalno izbacuju nove proizvode na tržište i uvode inovacije u svoje poslovanje.
Sa druge strane, nove, mlade kompanije tek treba da prođu taj put i dokažu svoj kvalitet. Mnoge nove kompanije se brzo i zatvore. Možete biti i prvi distributer u nekoj kompaniji, ali ukoliko ona nema dobar sistem i kvalitetan proizvod, ništa vam neće vredeti. Naravno, ima i onih koje će izrasti u dobre, uspešne kompanije, ali pre svega treba da se suoče sa mnogo izazova koje tržište pred njih postavlja.
Generalno, u bilo kom biznisu je prednost ukoliko je tržište slobodnije, ali samo ukoliko ste u dobrom poslu sa dobrom kompanijom. A u tom slučaju, nikada nije kasno i rast je uvek moguć.
Pobednici ne traže izgovore u okolnostima, oni sami stvaraju svoje okolnosti. Ono što gubitnici smatraju preprekama, oni smatraju izazovom. Gubitnici, sa druge strane, imaju potrebu da stalno pravdaju svoje neuspehe i traže lakše načine. Ali, u svakom slučaju, nema prečica do uspeha. U mrežnom biznisu, sa kojom god kompanijom da radite i bez obzira na sve okolnosti, morate platiti cenu ukoliko želite biti uspešni. Samo predan rad i istrajnost se na kraju isplate.