Mali procenat ljudi je uspeo

Na vrhu

 

Na vrhuMali procenat ljudi je uspeo / zarađuju samo oni na vrhu

 

Ovo jeste istina, jedna od onih besmislenih istina koju gubitnici koriste kao izgovor, a pobednici kao podstreh i motiv da naprave velike stvari u svom životu. 

Da li uopšte postoji biznis u kome su svi uspeli? Statistika kaže da se od svakih 10 pokrenutih biznisa, njih 8 zatvori u prve dve godina. Od onih koji prežive, 9 od 10 se zatvori u narednih 10 godina.

Da li možda znate nekoga ko je zatvorio kafić, prodavnicu, frizerski salon, ili nekoga ko je trenirao neki sport ali nikada nije zaigrao profesionalno. I da li to znači da su ti poslovi loši? Sigurno ne, jer ima i onih koji su u tim poslovima uspešni.

Zašto je to tako? Naravno, oni koji su propali će imati svoju priču, a oni koji su uspeli svoju. Vi birate koga ćete slušati i čiji ćete put slediti. Opet se vraćamo na to da mrežni marketing svima daje jednaku šansu za uspeh. Sve zavisi od vas, samo od vaše želje i volje. Oni koji su uspeli reći će vam da su to postigli ne zato što su talentovaniji, pametniji, lepši ili bogatiji od drugih – oni su samo bili spremni da rade ono što većina ljudi nije. Imali su goruću želju koja ih je vukla napred, kroz dobre, ali pre svega i one loše trenutke koje su morali prebroditi na svom putu uspeha.

Često se može čuti i komentar da u ovom poslu zarađuju oni na vrhu. A u kom se to poslu zarađuje na dnu. Da li u ugostiteljstvu više zarađuje onaj ko ima jedan kafić ili onaj ko ima lanac restorana? Da li u fudbalu više zarađuje onaj ko igra u lokalnom drugoligaškom klubu ili onaj ko uspe da dođe do najjačih evropskih liga? Da li u tenisu više zarđuje neko ko je 563. na ATP listi ili neko ko je u top 10?

rastMožda se u nekim drugim poslovima do vrha može stići na raznorazne načine, ali u ovom poslu sigurno ne. Ovde ne možete kupiti poziciju, jer svi kreću od nule, na početku su svi na dnu. A gde ćete stići, zavisi samo od vas. Nije bitno kog ste pola ili rase, ko su vam mama i tata, koju ste školu završili i koliko jezika govorite, nije bitno kada ste čuli za poslovnu ideju i kada ste ušli u posao, bitno je samo šta napravite od trenutka kada pokrenete svoj posao u mrežnom marketingu. To je jedino što se broji.

 

 

 

Podelite:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

misli 8
Nikad ne odustaj 8

Društvene mreže

Citati

Kada čovek kaže „ne mogu“, stvorio je sebi sugestiju. Smanjio je sebi šanse da postigne nešto, što bi ranije bilo moguće. (Muhamed Ali)

Čovek koji sluša razum izgubljen je: razum sputava sve one čiji duh nije dovoljno snažan da mu se odupre. (Džordž Bernard Šo)

Juče je poništen čovek, sutra je menica, danas je jedina gotovina koju imate – potrošite je mudro. (Kej Lions)

Dve stvari definišu vašu ličnost; način na koji upravljate stvarima kada nemate ništa i način na koji se ponašate kada imate sve. (Nepoznati autor)

Pratite najnovije vesti

Prijavite se na našu listu za novosti

Bez spama, šaljemo nove članke periodično.

Kategorije

Na temu

Povezani Članci

Zablude i nesprozumi

  Iako se industrija mrežnog marketinga razvija već više od 50 godina, kao priznata delatnost u kojoj brojne kompanije uspešno posluju već decenijama, a milioni ljudi širom sveta ostvaruju

Puno ljudi

Tržište će se zasititi

Tržište će se zasititi   Po oksfordskom rečniku, tačka zasićenja je granica iznad koje više nikakva apsorpcija nije moguća. U mrežnom marketingu bi to značilo

Mozak

To je sekta

To je sekta / kult / pranje mozga   Kada čujemo ovakve komentare, treba imati na umu i to da uspeh kompanija koje se bave mrežnim

Piramida klasicne korporacije

To je piramida

  To je piramida   Najčešći komentar ljudi koji ne poznaju mrežni marketing, na spominjanje ovog posla ili neke kompanije koja se njime bavi je:

Sve o Mrežnom Marketingu na jednom mestu

Pošaljite nam poruku:

Citati

Dejv Vilis

Budite onaj koji ohrabruje! Ionako je svet prepun kritičara. (Dejv Vilis)

Lojd Džordž

Natakni na udicu mamac koji će odgovarati ukusu ribe. (Lojd Džordž)

Brajan Trejsi 9

Ako vas ono što radite ne približava vašim ciljevima, onda vas udaljava od vaših ciljeva. (Brajan Trejsi)