Prodaja-Marketing

 

Razlika između direktne prodaje i mrežnog marketinga

 Prodaja-Marketing

Iako su prave, ozbiljne kompanije koje se bave mrežnim marketingom bitan deo udruženja kompanija direktne prodaje u zemljama gde ta nacionalna udruženja postoje, ipak treba napomenuti da postoje bitne razlike u poslovnom modelu, odnosno kompenzacionom planu nagrađivanja.

 

ProdajaU direktnoj prodaji, vi se bavite prodajom i zarađujete provizije uglavnom na jednom nivou, kao procenat ostvarene prodaje ili sklopljenih ugovora. Mnoge kompanije imaju i druge pogodnosti za uspešne prodavce, poput nagrada i putovanja, a neke imaju i elemente mrežnog marketinga što unosi dodatnu zabunu kod ljudi.

Marketing 1Suština mrežnog marketinga je u preporuci, promociji, tj. usmenoj reklami. Vi se prevashodno bavite marketingom i dobijate provizije na više nivoa, zavisno od visine prometa koji je nastao vašom preporukom, tj. koji generiše mreža potrošača koju ste vi stvorili. Zato se ovaj model, po sistemu nagrađivanja, naziva i multi level marketing, tj. marketing u više nivoa.

Međutim, u mrežnom marketingu takođe možete prodavati proizvode krajnjim kupcima i ostvarivati zaradu od prodaje. Zabuna nastaje zbog toga što je nekim ljudima u mrežnom marketingu ovaj način zarade primaran i fokusirani su samo na prodaju, što kod ljudi naravno stvara predrasudu da je mrežni marketing akviziterski posao ili prodaja od vrata do vrata.

Don Failla je rekao: „Najbolji način prodaje u mrežnom marketingu je da ne prodajete. Ako postoji zamisao koja samu sebe prodaje, onda je to ova zamisao“. To ne znači da vi ne trebate da prodajete proizvode jer svaki pravi mrežni marketing je baziran na kvalitetnim proizvodima i njihova maloprodaja krajnjim kupcima je bitan deo. Ali, ta prodaja dolazi iz samog marketinga.

Vi prenosite informacije, dajete ljudima mogućnost i pokazujete poslovni model, a oni će sami odabrati da li žele time da se bave, da budu registrovani potrošači samo zbog povoljnije kupovine ili da budu samo obični kupci koji će kupovati od vas po maloprodajnoj ceni. Možda izgleda čudno zašto se neko nebi uključio ako mu to omogućava popuste, ali postoji mnogo takvih ljudi, trebate poštovati njihovu odluku i brinuti kraljevski o njima, jer vi ste u svom biznisu a oni su vaše stranke. I nemojte se stideti toga da prodajete, jer danas smo svi prodavci, samo neko prodaje lošije a neko bolje.

 

 

 

Podelite:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

misli 8
Nikad ne odustaj 8

Društvene mreže

Citati

Želimo li uspeti u ovom svetu, moramo najpre posedovati samopouzdanje, a zatim samopožrtvovanost. (Blez Paskal)

Univerzum nas neprestano upozorava finim signalima. Ako ne vidimo te signale, opomene nas velikim čekićem. (Endru Metjuz)

Misao ispunjena strahom koja napada vašu želju mora umreti, a vaša želja mora živeti. Odvratite svoju pažnju u potpunosti od straha i on će izgladneti do smrti. Gostite se mentalno i emocionalno na svojim ciljevima i idealima u životu. (Džozef

Hiljade sveća se mogu zapaliti od jedne, a život te sveće se neće umanjiti. Sreća nikada nije umanjena kada je podeljena sa drugima. (Buda)

Pratite najnovije vesti

Prijavite se na našu listu za novosti

Bez spama, šaljemo nove članke periodično.

Kategorije

Na temu

Povezani Članci

Robna kuca

Trgovina – nastanak i razvoj

  Trgovina – nastanak i razvoj   Trgovina je privredna delatnost u kojoj pojedinci i preduzeća posreduju u prometu između proizvodnje i potrošnje kao kupci

Šta je mrežni marketing

  U ovom meniju smo ukratko prikazali kako je nastala  i razvijala se trgovina, kako izgleda model  klasične  distribucije roba i usluga, šta je direktna

Mrežni marketing

Mrežna trgovina

  Mrežna trgovina – potrošački sistem distribucije   Mrežna trgovina predstavlja način distribucije  robe i usluga kroz organizovanu mrežu potrošača. Mrežu organizuju sami zadovoljni potrošači,

Kupac

Klasična trgovina

Klasična trgovina – trgovački sistem distribucije   Kao što smo rekli, zadatak trgovine je da posreduje između proizvođača i potrošača i organizuje tržište. Sa pojavom

Pratite najnovije vesti

Prijavite se na našu listu za novosti

Dobijaćete obaveštenja o novim člancima

Sve o Mrežnom Marketingu na jednom mestu

Pošaljite nam poruku:

Citati

Nepoznati autor 13

Ko je mudar? Onaj ko od svakog nešto nauči. (Nepoznati autor) Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Ko je mudar? Onaj ko

Piter Draker 1

Kad god vidite uspešan biznis, znajte da je nekada doneta hrabra odluka! (Piter Draker)

Ernest Hemingvej

Nije važno da li je put trnovit, već da li ste obuveni. (Ernest Hemingvej)