Tržište će se zasititi
Po oksfordskom rečniku, tačka zasićenja je granica iznad koje više nikakva apsorpcija nije moguća. U mrežnom marketingu bi to značilo da ne postoji više nijedna osoba koja bi se mogla priključiti poslu.
Matematički ili statistički gledano, može se dokazati da je to teoretski moguće. Međutim, to stanovište ne uzima u obzir dva aspekta društva zbog kojih je u praksi zasićenje apsolutno nemoguće.
Prvi aspekt je dinamičnost stanovništva. Ono u svakom trenutku vremena izgleda različito. Svake godine se u svetu rodi mnogo više dece nego što se ljudi priključi mrežnom marketingu. Svake godine mnogo nove dece završava školovanje i kreće u potragu za poslovnim mogućnostima. Broj stanovnika u svetu raste, a samim tim i mogućnosti u poslu mrežnog marketinga. Čak i da nije tako, treba shvatiti da mnogo ljudi, u mrežnom marketingu kao i u bilo kom drugom biznisu, odustane od svog posla. Mnogi se uključuju i po više puta u posao, sa istom ili različitim kompanijama. Jer, ne samo da je stanovništvo dinamično, već je i svako od nas kao jedinka dinamičan, vremenom se menjamo pod uticajem životnog iskustva i životnih okolnosti.
Drugi aspekt su naše emocije. Mi ljudi smo pre svega emotivna bića. Na naše delovanje mnogo više utiču emocije nego logika. Zato svako od nas različito vidi i doživljava istu stvar. Različito reagujemo, različito razmišljamo i različito delujemo. Tako ljudi u mrežnom marketingu započinju sa poslom, rade, ne rade, odustaju, ponovo kreću. Neko radi brzo, neko polako. Svako ima svoje razloge, motive, prioritete…
U svakom slučaju, za zasićenje tržišta ne morate brinuti. Ukoliko sarađujete sa kompanijom koja ima dokazan sistem i kvalitetne proizvode, uvek će biti ljudi koji traže poslovnu mogućnost i ljudi koji te proizvode trebaju.