Tržište će se zasititi

Puno ljudi


Puno ljudiTržište će se zasititi

 

Po oksfordskom rečniku, tačka zasićenja je granica iznad koje više nikakva apsorpcija nije moguća. U mrežnom marketingu bi to značilo da ne postoji više nijedna osoba koja bi se mogla priključiti poslu.

Matematički ili statistički gledano, može se dokazati da je to teoretski moguće. Međutim, to stanovište ne uzima u obzir dva aspekta društva zbog kojih je u praksi zasićenje apsolutno nemoguće.

Prvi aspekt je dinamičnost stanovništva. Ono u svakom trenutku vremena izgleda različito. Svake godine se u svetu rodi mnogo više dece nego što se ljudi priključi mrežnom marketingu. Svake godine mnogo nove dece završava školovanje i kreće u potragu za poslovnim mogućnostima. Broj stanovnika u svetu raste, a samim tim i mogućnosti u poslu mrežnog marketinga. Čak i da nije tako, treba shvatiti da mnogo ljudi, u mrežnom marketingu kao i u bilo kom drugom biznisu, odustane od svog posla. Mnogi se uključuju i po više puta u posao, sa istom ili različitim kompanijama. Jer, ne samo da je stanovništvo dinamično, već je i svako od nas kao jedinka dinamičan, vremenom se menjamo pod uticajem životnog iskustva i životnih okolnosti.

Drugi aspekt su naše emocije. Mi ljudi smo pre svega emotivna bića. Na naše delovanje mnogo više utiču emocije nego logika. Zato svako od nas različito vidi i doživljava istu stvar. Različito reagujemo, različito razmišljamo i različito delujemo. Tako ljudi u mrežnom marketingu započinju sa poslom, rade, ne rade, odustaju, ponovo kreću. Neko radi brzo, neko polako. Svako ima svoje razloge, motive, prioritete…

U svakom slučaju, za zasićenje tržišta ne morate brinuti. Ukoliko sarađujete sa kompanijom koja ima dokazan sistem i kvalitetne proizvode, uvek će biti ljudi koji traže poslovnu mogućnost i ljudi koji te proizvode trebaju.

 

 

Podelite:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

misli 8
Nikad ne odustaj 8

Društvene mreže

Citati

Uspešan ratnik je prosečan čovek, sa potpunom usredsređenošću. (Brus Li)

Postoji samo jedan uspeh, a to je da živite onako kako želite! (Kristofer Morli)

Ako vam život dodeli pogrešnu kartu i poremeti planove, možete za to kriviti svemir, svoje roditelje ili bezobrazno dete koje vam je u trećem razredu osnovne škole ukralo sendvič. Sve to vam neće nimalo pomoći. Jedini način je da zavladate

Izbegavajte one koji omalovažavaju vaše ambicije. To rade samo mali ljudi dok istinski veliki ljudi u vama pobuđuju osećaj da i vi možete postati veliki. (Mark Tven)

Pratite najnovije vesti

Prijavite se na našu listu za novosti

Bez spama, šaljemo nove članke periodično.

Kategorije

Na temu

Povezani Članci

Zablude i nesprozumi

  Iako se industrija mrežnog marketinga razvija već više od 50 godina, kao priznata delatnost u kojoj brojne kompanije uspešno posluju već decenijama, a milioni ljudi širom sveta ostvaruju

Mozak

To je sekta

To je sekta / kult / pranje mozga   Kada čujemo ovakve komentare, treba imati na umu i to da uspeh kompanija koje se bave mrežnim

Piramida klasicne korporacije

To je piramida

  To je piramida   Najčešći komentar ljudi koji ne poznaju mrežni marketing, na spominjanje ovog posla ili neke kompanije koja se njime bavi je:

Piramidalna šema

Piramidalna prodaja

Piramidalna prodaja / sistem / šema   Prvi piramidalni sistem stvorio je Čarls Ponzi (Charles Ponzi) 1920. godine u SAD-u. On je svojim investitorima obećao

Pratite najnovije vesti

Prijavite se na našu listu za novosti

Dobijaćete obaveštenja o novim člancima

Sve o Mrežnom Marketingu na jednom mestu

Pošaljite nam poruku:

Citati

Vilijam Feter

Za uspeh se čini da je uveliko stvar držanja za nešto kada su ga svi drugi pustili. (Vilijam Feter)

Oskar Vajld 4

Možda nisu svi dobri, ali u svakome ima nešto dobro. Nemoj nikome suditi, jer i svetac ima svoju prošlost, a grešnik ima svoju budućnost. (Oskar

Karel Čapek

Kakva bi tišina nastala kad bi ljudi govorili samo ono što znaju. (Karel Čapek)