Paul Pilzer


Pol Pilzer (Paul Zane Pilzer)

 

Paul PilzerPol je ekspert na polju analize ekonomskih trendova i ekonomskih predviđanja. Studije novinarstva završio je za manje od 3 godine a magistraturu za 15 meseci. Sa 22. godine postao je najmlađi ovlašćeni službenik City banke i najmlađi podpredsednik sa 26 godina Do svoje 24. godine postao je profesor na njujorškom univerzitetu, a do 26. zaradio prvi million. Bio je ekonomski savetnik predsednicima Reganu i Bušu starijem.

Predvideo je kolaps u politici kreditiranja 1985. godine, a osamdesetih tvrdio da će inetrnet u devedesetima biti najbrže rastuća ekonomska grana i do 2000. zaraditi milijardu dolara. Napisao je knjige „Neograničeno bogatstvo“, „Bog želi biti bogat“,  „Sledeći Bilion“, „Wellness revolucija“… Pored toga, glavni je urednik i izdavač revije Success Magazine.

 


 ntervju s Paul Zane Pilzerom
ZAŠTO ĆE MREŽNO TRGOVANJE PREVAGNUTI NA VAGI EKONOMSKE MOĆI?

J.D.Mann i J.M.Fogg

 

NOVINAR: Po čemu se mrežna trgovina razlikuje od konvencionalnih oblika trgovine – po oglašavanju i drugim kanalima?

Pilzer: Mrežna trgovina danas je potpuno intelektualna distribucija. Kada mrežni prodavac raspravlja o proizvodima s potrošačem, oslanja se na distribucijsku službu ili neki drugi oblik dostave, ali proizvode ne dostavlja sam.

Još više oduševljava činjenica da se prodaja vrši od usta do usta, i to onaj koji govori, sam već upotrebljava proizvode. Za razliku od prodavaca automobila, elektronike ili odeće, mrežni trgovac je obučen, oduševljen i iskusan korisnik proizvoda, za koje ga ispitujete.

Preduzeća koja su uspešna u mrežnom trgovanju potpuno su skoncentrisana na intelektualnu distribuciju – uče ljude o novim proizvodima i uslugama koje će poboljšati njihov život.

Ukoliko se skoncentrišemo na finansijske prednosti i mogućnosti za promenu životnog stila koji nudi taj posao mrežnog trgovanja, stvarna korist je u tome da možemo promeniti svoj život i živote onih s kojima stupamo u kontakt. Ako možemo dodati 5, 10, 15 godina života nekome, njegovoj deci i bračnom partneru, poboljšati mu kvalitet života, onda je to zaista čudesno.

 

NOVINAR: Gospodine Pol, bili ste prvi poznati ekonomista koji je rekao nešto dobro o mrežnom trgovanju (marketingu). Šta je u tom poslu privuklo vašu pažnju?

Pilzer: Bolje bi bilo reći da je posao našao mene. Počelo je sa knjigom „Neograničeno bogatstvo“, gde sam analizirao različita područja ekonomije i predvidio neke promene do 2000 godne. Došlo je do prestruktuiranja ekonomije maloprodaje radi tehnološkog napretka. Primer: cena nekog proizvoda je 300 dolara. 60–ih godina cena proizvodnje tog proizvoda bila je 150 dolara, distribucijski troškovi 150 dolara. 90-ih godina isti proizvod koji se prodaje za 300 dolara, jeste poboljšan, ali troškovi proizvodnje pali su sa 150 dolara na 15-20 dolara. Sada je distribucijskih troškova 80-85 % , malo ostaje u proizvodnji.

U knjizi sam predvideo da će se taj trend nastaviti još u sledećoj deceniji, zato su u 90-im godinama bili najbogatiji ljudi oni, koji su našli bolje načine distribucije, a ne proizvodnje.

 

NOVINAR: Kako mrežna trgovina deluje u odnosu na dosadašnje oblike trgovanja?

Pilzer: Današnja mrežna trgovina deluje skoro u potpunosti na intelektualni način. Proizvode dostavljaju drugi. Najzanimljivije je to, da distribuciju vrše sami kupci proizvoda. Preduzeća, koja se odluče na taj način trgovine, imaće najefikasniji prilaz do kupaca. A sami kupci mogućnost da i sami učestvuju u podeli te ogromne dobiti koju će stvoriti ova grana. Najuspešniji među njima bez sumnje postaće veoma bogati ljudi, dok će mnogima drugima ovaj način poslovanja pružiti veoma kvalitetan i materijalno siguran život.

Upravo sada je mrežni marketing jedina sila koju vidim, koja ima potencijal da učini veliku promenu.

 

By John David Mann and John Milton Fogg

 

 

 

 

Podelite:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

misli 8
Nikad ne odustaj 8

Društvene mreže

Citati

Mudrost nas vraća nazad u detinjstvo. (Blez Paskal) 

Koja je razlika između škole i života? U školi dobijate lekciju, a zatim vam daju test. U životu dobijate test koji vas uči lekciju. (Robert Karter)

Nije toliko važno šta se može i zna, nego da se to isto hoće i usuđuje. (Barbra Ring)

Nije zapravo toliko bitno koliko čovek radi, već šta radi. Pčele hvalimo dok komarce ubijamo. (Meri O’Konor)

Pratite najnovije vesti

Prijavite se na našu listu za novosti

Bez spama, šaljemo nove članke periodično.

Kategorije

Na temu

Povezani Članci

Robert Kiyosaki

Robert T. Kiosaki

Robert T. Kiosaki (Robert T. Kiyosaki)   Robert Kiosaki je četvrta generacija Amerikanaca japanskog porekla. Odrastao je na Havajima, u porodici uglednih prosvetnih radnika. Nakon završenog

Mišljenje stručnjaka

  Ovde možete pročitati i poslušati šta su o mrežnom marketingu napisali iligovorili eminentni svetski stručnjaci iz drugih oblasti, pre svega uspešniposlovni ljudi čije biografije

Dr. Nikola Canak

Dr. Nikola M. Čanak

Dr. Nikola M. Čanak – Doktor Nik (Dr. Nick)   Dr, Nikola Čanak poznat je kao doktor Nik (dr. Nick), humanista, lekar, sportista, kosmopolita, doktor medicinskih

Donald Trump

Donald Dž. Tramp

Donald Dž.Tramp (Donald J. Trump)   Donald Tramp se nakon završene biznis škole „Vorton“ pridružio porodičnom biznisu sa kojim je tokom 80-ih godina izgradio carstvo u

Pratite najnovije vesti

Prijavite se na našu listu za novosti

Dobijaćete obaveštenja o novim člancima

Sve o Mrežnom Marketingu na jednom mestu

Pošaljite nam poruku:

Citati

Brajant MekGil

Svaka pozitivna misao je tiha molitva koja će promeniti vaš život. (Brajant MekGil)

Alfred Hičkok

Postoji nešto što je mnogo važnije od svake logike: to je mašta. (Alfred Hičkok)