Donald Dž.Tramp (Donald J. Trump)
Donald Tramp se nakon završene biznis škole „Vorton“ pridružio porodičnom biznisu sa kojim je tokom 80-ih godina izgradio carstvo u nekretninama. Ali, početkom 90-ih recesija je dovela do bankrota njegovih biznisa i više milijardi $ duga. Ipak, vizijom i umećem on rešava probleme i ponovo izgrađuje svoje carstvo u biznisu. Vlasnik je Tramp organizacije koja je jedan od najvećih svetskih vlasnika hotela i kockarnica.
Sa NBC-om je 2003.godine stvorio emisiju „Šegrt“ koja je postala veliki hit. Takođe je sa NBC-om suvlasnik tri najveća takmičenja u lepoti. Njegovo ime je sinonim za neka od najprestižnijih mesta u Njujorku, kao što su Trampov Toranj, Trampova Park Avenija, itd. Njegove knjige kao što su Veština poslovanja, Opstanak na vrhu, Veština vraćanja, prodate su u milionskim tiražima. Takođe je istaknuti predavač i govornik na temu finansijske edukacije, kao i tvorac edukativnih igara. Kao iskreni filantrop, učestvuje u brojnim dobrotvornim organizacijama.
„Marketing je moćno sredstvo, a mrežni marketing može da uveća tu moć, pod pretpostavkom da umete sami da se motivišete. Zamislite jednostavnu sliku, pogledajte proizvod, a potom odstranite reklamnu agenciju iz toga. Od vas zavisi da li ćete se baviti marketingom i reklamiranjem. To je veliki posao, ali se njime možete baviti ako ste dovoljno zainteresovani da krenete svojim putem i da tempo i motivaciju držite na visokom nivou. Potrebno je da imate preduzetnički duh, a to znači usredsređenost i istrajnost. Ne preporučujem mrežni marketing ljudima koji ne umeju da se motivišu.
Pre svega, uverite se da li je proizvod vredan vašeg truda i energije. U suprotnom slučaju, samo ćete se energično vrteti u krugu.
Definitivno morate biti u stanju da preuzimate odgovornost i da budete spremni na velike obaveze.
Mrežni marketing se dokazao kao pouzdan i trajan izvor prihoda, a izazovi pred koje vas on postavlja su možda kao stvoreni za vas. Do sada je bilo veoma zapaženih uspeha u toj oblasti, ali su ti uspesi postignuti marljivim radom, entuzijazmon i izborom pravog proizvoda zajedno sa osećajem za vreme.
Moj savet o mrežnom marketingu je da obavite istraživanja i da onda date sve od sebe za taj proizvod. Iskreni entuzijazam je najbolje oružje, a u tom slučaju svi izgledi su na vašoj strani.“