Greške koje treba izbegavati

GREŠKE KOJE TREBA IZBEGAVATI

 

Ako se već neko vreme bavite Network Marketingom, verovatno ste imali priliku posetiti neke od mitinga, predavanja ili prezentacija. Tamo ste verovatno doživeli i jednog od temperamentnih govornika, koji vam pun oduševljenja objašnjava naše proizvode ili govori o neograničenim mogućnostima zarade u Network Marketingu, te kako je ovaj posao lagan i jednostavan. I, na kraju predavanja samo poneki posetilac se odluči pristupiti i potpisati zahtev. 

Zašto?

Jer su naši interesenti nepoverljivi. Jer svi oni iz svog vlastitog iskustva znaju da nije sve tako ružičasto kako mi to vidimo ili želimo videti.

U njihovim glavama odvijaju se otprilike sledeće sumnje:

“Ako ti proizvodi tako pomažu ljudima, kako to da i dalje ima bolesnih ljudi?”

“Kada je Network Marketing tako genijalna mogućnost zarade, zašto onda ima toliko nezaposlenih ljudi i socijalnih slučajeva?”

“Hmmmh, ako je sve tako kristalno jasno i jednostavno, gde su onda toliki milioneri?”

Većina tih interesenata zadržava svoje mišljenje za sebe i pod izgovorom da želi porazgovarati o svemu sa svojim bračnim drugom, a u stvari o svemu misli na sledeći način:

“Draga, nećeš mi verovati koju količinu gluposti sam danas čuo! Samo se nadam da ni oni sami u sve to ne veruju!”

Neki od hrabrijih ili bolje rečeno, poštenijih, priznaju da ni sami ne mogu u sve to verovati i da u svemu mora postojati neka začkoljica.

Najveći problem upravo sledi!

Mi ih onda svim silama nastojimo razoružati jeftinim izgovorima poput:

« Začkoljica je upravo u tome da je nema!»

ili

« Problem je u Vama, dragi Interesentu. Vi samo treba da to prihvatite tako kako je i da radite!»

ili još gore:

« «Schneeballsystem», neeeeeee nije, to se može i leti raditi, ha ha ha…»

Tu se naš interesent oseća jako udobno, je li tako? Osoba je inače bila nesigurna i nepoverljiva, sada smo je još i ismejali i možemo zaboraviti potencijalnu saradnju sa dotičnom.

Problem leži upravo tu. Naši interesenti nisu lenje, nezainteresovane, nesposobne i odbijajuće osobe. Oni da su takvi bili, ne bi se ni interesovali niti došli na takvo jedno predavanje. Greška kod velikog broja distributera je da ubiju u pojam te interesente sa podacima našeg posla (koje su ionako skoro neverovatne), time što rado «dodaju i dosipaju» pa na kraju preteraju! A sve «negativne» aspekte ovog posla (treba raditi, konstantno sa ljudima o poslu i proizvodu razgovarati, naručivati proizvode, investirati vreme i novac …) i ne pomenu u svome izlaganju.

U tome grmu leži zec. Naši interesenti nisu ludi. I oni znaju da u životu nema ništa idealno i niti ne očekuju perfektnu firmu i proizvod.

Oni samo žele da:
– smo prema njima iskreni,
– im predstavimo realne činjenice
– saslušamo njihove želje i ciljeve.

Ako to učinimo, onda imamo šansu da zadobijemo poverenje naših interesenata i da ih pridobijemo za nas.

To će nam poći za rukom kada naš proizvod i posao realno predstavimo i kada potencijalne probleme (gore navedene) mi sami predstavimo, otprilike ovako:

«Poštovane dame i gospodo, moj otac je meni uvek govorio:
«U životu nema ništa na poklon!»
I na žalost, moram Vam reći – imao je pravo.
I u našem poslu je kao i u životu. I Vi ćete u početku morati što-šta učiti i naučiti da biste kasnije imali više uspeha. U početku neće sve ići onako kako stei zamislili. To vredi za apsolutno sve sfere našeg života pa tako i za naš posao.
Ako ste Vi, međutim, spremni Vaš deo pošteno odraditi, što znači u početku učiti, čitati i 5 – 10 sati nedeljno raditi (telefonirati, kontaktirati ljude, posećivati i pozivati), tada smo i mi spremni pomoći u izgradnji Vašeg tima i što bržoj zaradi. 

I ako ste se već pitali gde bi mogla biti začkoljica u ovom poslu, ja ću Vam odmah reći:

«Većina ljudi, nažalost, nije spremna nešto novo da upozna, nešto drugo da pogleda i da konstantno uči u cilju svog prosperiteta i zbog toga su neuspešni!»

Iz tog razloga sada ja Vas pitam, kojoj grupi ljudi želite pripadati: onoj neuspešnoj, koja stalno traži dlaku u jajetu? Ili onoj grupi, koja je spremna uz podršku drugih u roku od dve do tri (pa i pet godina, ako treba) godine nešto postaviti na noge i obezbediti sebi i svojoj porodici finansijsku nezavisnost!?

Sa ovim načinom izlaganja jednim udarcem rešavate više problema i pitanja:
1. Najbolji način razdvajanja pravih interesenata od «mlakonja»
2. Zadobijate poverenje, jer iskreno i realno predstavljate način rada i delovanja.
3. Vi nastupate kao pravi profesionalac, kojem se treba / mora verovati

Sigurno bolji način izlaganja, nego pokušaj ulizivanja i ulepšavanja, koji nam svakako slabo ko veruje.

 

Izvor: mlm-coach.de by Robert Pauly

 

 

Podelite:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

misli 8
Nikad ne odustaj 8

Društvene mreže

Citati

Kad čovek misli da je na vrhuncu svog uspeha, tada, u stvari, stoji na granici svoje propasti. (Nikolaj Velimirović)

Smej se tako glasno da se i tuga nasmeje zbog tebe. Bori se tako snažno, da čak i vera prihvati poraz. Voli tako iskreno, da se i mržnja skloni sa puta. (Žarko Laušević)

Sutrašnjica je satira današnjice, koja pokazuje sve njene slabosti. (Edvard Jung)

Nemoj govoriti – ako budem imao vremena, možda za to nikada nećeš imati vremena. Ako ne sada – kada? (Talmud)

Pratite najnovije vesti

Prijavite se na našu listu za novosti

Bez spama, šaljemo nove članke periodično.

Kategorije

Na temu

Povezani Članci

Business

Japanski recept za poslovni uspeh

PROBAJTE JAPANSKI RECEPT ZA POSLOVNI USPEH   Japanci su oduvek bili poznati kao najvredniji ljudi na planeti. Tajna njihovog uspeha nije samo u savršenoj organizaciji

Kako da prevaziđete strah

KAKO DA PREVAZIĐETE STRAH – VAŠEG NAJVEĆEG NEPRIJATELJA NA PUTU DO OSTVARENJA  ŽIVOTA KAKVOG ŽELITE   Koji je vaš najveći neprijatelj  na putu ka životu

Steve Jobs 1

20 životnih lekcija Stiva Džobsa

  20 ŽIVOTNIH LEKCIJA STIVA DŽOBSA   Italic citati predstavljaju odlomke iz biografije Stiva Džobsa. Biografija prikazuje život velikog čudaka koji je ovaj svet učinio

Pratite najnovije vesti

Prijavite se na našu listu za novosti

Dobijaćete obaveštenja o novim člancima

Sve o Mrežnom Marketingu na jednom mestu

Pošaljite nam poruku:

Citati

Kej Lions

Juče je poništen čovek, sutra je menica, danas je jedina gotovina koju imate – potrošite je mudro. (Kej Lions)

Alvin Tofler

Nepismen čovek u budućnosti neće biti onaj koji ne zna da čita. To će biti onaj ko ne zna da uči. (Alvin Tofler)

Antoan de Rivarol

Biti pametan znači razlikovati istine koje treba reći od onih koje treba prećutati. (Antoan de Rivarol)

Maja Angelou 2

Kad nešto naučite ili kad nešto dobijete, podelite to. (Maja Angelou)