Potrošači i marketing

Potrošači i marketing
Svakog dana potrošači su doslovno bombardovani hiljadama reklamnih poruka. Svakog dana kompanije oglašivači troše milione u nadi da će se baš njihova poruka probiti kroz medijsku džunglu i doći do potrošača.


POTROŠAČI I MARKETING

 

Svakog dana potrošači su doslovno bombardovani hiljadama reklamnih poruka. Svakog dana kompanije oglašivači troše milione u nadi da će se baš njihova poruka probiti kroz medijsku džunglu i doći do potrošača.

Nažalost, najčešće se dešava upravo suprotno. Na postojeću pretrpanost informacijama kompanije gomilaju još više. Od svih odaslanih poruka mali broj njih potrošači uopšte i primete, a na svega nekoliko reaguju onako kako bi to kompanija želela (proba, kupovina).

Pad verodostojnosti i poverenja u ono što se oglašava u medijima, opšta poplava informacija i nedovoljnost vremena za njihovo vrednovanje, kao i široka dostupnost informacionih tehnologija, dovode do toga da se danas potrošači više nego ikada pre oslanjaju na informacije dobijene komunikacijom od usta do usta.

S druge strane, kompanije oglašivači suočavaju se sa velikim povećanjem troškova oglašavanja, neefikasnošću tradicionalnog marketinga, te efektima krize u kojoj su se našli tradicionalni mediji a koja se neminovno odražava i na njih. Marketing je došao do tačke preokreta – tačke u kojoj više nije važno šta kompanija kaže potrošaču, koliko ono šta potrošač kaže drugom potrošaču

 

Da li znate ???

■ da 93% potrošača smatra komunikaciju od usta do usta najboljim, najpouzdanijim i najverodostojnijim izvorom informacija o proizvodima i uslugama, što je 26% više nego pre 25 godina (Izvor: NOP World)

■ da svega 14% potrošača veruje oglašivačkim porukama kompanija (Izvor: Kirby & Marsden)

■ da je „lažno“ termin koji potrošači najčešće povezuju s „oglašavanjem“ (Izvor: Nielsen)

■ da 90% potrošača preskaču i izbegavaju oglašivačke poruke kad god su to u mogućnosti (Izvor: Yankelovich Partners)

■ da svega 18% kampanja tradicionalnog marketiga rezultuje pozitivnim povratom na uloženo, da su troškovi oglašavanja u poslednjoj deceniji porasli za 256%, a da se za povećanje prodaje od svega 12% mora povećati ulaganje u oglašavanje za 100% (Izvor: Kirby & Marsden)

■ da tradicionalni mediji (TV, radio, novine, magazini) iz godine u godinu uglavnom beleže negativne rezultate, i da samo oni koji provode bolne strukturalne promene uspevaju ostati na sceni (Izvor: JackMyers Media Report)

 

Preuzeto iz knjige – marketing od usta do usta, Alvid Hubijar

Podelite:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

misli 8
Nikad ne odustaj 8

Društvene mreže

Citati

Mnogim ljudima je život prošao u strahu da ne pogreše. I uglavnom nisu imali većih grešaka. Život im je prošao bez grešaka… I bez smisla. (Duško Radović)

Gospodo moja, zar je zbilja u današnje vreme čudno naići na čoveka koji bi se pokajao zbog svoje gluposti i javno priznao svoju krivicu? (Fjodor Dostojevski)

Čovek koji ne čita dobre knjige nema nikakve prednosti nad čovekom koji ih uopšte ne zna čitati. (Mark Tven)

Biće to lepa vremena kad čovek postane najbolji čovekov prijatelj. (Čarls Dikens)

Pratite najnovije vesti

Prijavite se na našu listu za novosti

Bez spama, šaljemo nove članke periodično.

Kategorije

Na temu

Povezani Članci

G100 180x2002

2016 – DSN GLOBAL 100

„2016 DSN GLOBAL 100 lista“Lista kompanija direktne prodaje – po prodaji u 2015.godini Najnovija DSN Global 100 lista za 2016-u godinu. 100 najvećih kompanija direktne prodaje

G100 cover 726

2015 – DSN GLOBAL 100

„2015 DSN GLOBAL 100 lista“Lista kompanija direktne prodaje – po prodaji u 2014.godini DSN Global 100 lista nudi jedinstvenu perspektivu o globalnom uticaju industrije na

Top 200 zarada

200 najvećih zarada u svetu mrežnog marketinga

200 najvećih zarada u svetu mrežnog marketinga septembar 2014 Rangiranje procenjene zarade je zasnovano na internet istraživanju, potraživanju zarada od skupova, downline-a, upline-a, crossline informacija,

DSN 2

2014 – DSN GLOBAL 100

„2014 DSN GLOBAL 100 lista“Lista kompanija direktne prodaje – po prodaji u 2013.godini DSN Global 100 lista nudi jedinstvenu perspektivu o globalnom uticaju industrije na

Sve o Mrežnom Marketingu na jednom mestu

Pošaljite nam poruku:

Citati

Maksvel Molc 3

Vizuelizujte stvar koju želite. Vidite je, doživite je i verujte u nju. Napravite svoj mentalni plan i počnite sa gradnjom. (Maksvel Molc)

Ričard Bah 2

Svaka moćna ideja je apsolutno fascinantna i apsolutno beskorisna dok ne odlučimo upotrebiti je. (Ričard Bah)

Ričard Bah 5

Nove ideje suština su našeg života, s njima rastemo i doživljavamo sreću, napetost i oslobađanje. (Ričard Bah)

Lojd Džordž

Natakni na udicu mamac koji će odgovarati ukusu ribe. (Lojd Džordž)