Šta je mrežni marketing

 

U ovom meniju smo ukratko prikazali kako je nastala  i razvijala se trgovina, kako izgleda model  klasične  distribucije roba i usluga, šta je direktna prodaja,  i na kraju, najbitnije, pokušali smo da damo detaljniji  prikaz mrežnog modela distribucije roba i usluga, odnosno odgovorimo  šta je to mrežni marketing.

 

 S A D R Ž A J

 

1. Trgovina – nastanak i razvoj

2. Klasična trgovina i distribucija

3. Direktna prodaja

4. Mrežna trgovina i distribucija / mrežni marketing

    4.1 Razlika između direktne prodaje i mrežnog marketinga

 

 

 

Podelite:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

misli 8
Nikad ne odustaj 8

Društvene mreže

Citati

Nije toliko važno šta se može i zna, nego da se to isto hoće i usuđuje. (Barbra Ring)

Ko laže, ne zna kakvog se posla lati, jer mora izmisliti dvadeset drugih laži da bi održao prvu. (Aleksander Pope)

Postoje dve stvari u životu koje kada jednom izgubite ne možete povratiti, to su nevinost i šansa. (Nepoznati autor)

Dobro je imati novac i sve one stvari koje se novcem mogu kupiti, ali dobro je takođe zaustaviti se bar jednom i biti siguran da nismo izgubili one stvari koje se novcem ne mogu kupiti. (Og Mandino)

Pratite najnovije vesti

Prijavite se na našu listu za novosti

Bez spama, šaljemo nove članke periodično.

Kategorije

Na temu

Povezani Članci

Robna kuca

Trgovina – nastanak i razvoj

  Trgovina – nastanak i razvoj   Trgovina je privredna delatnost u kojoj pojedinci i preduzeća posreduju u prometu između proizvodnje i potrošnje kao kupci

Prodaja-Marketing

Mrežni marketing

  Razlika između direktne prodaje i mrežnog marketinga   Iako su prave, ozbiljne kompanije koje se bave mrežnim marketingom bitan deo udruženja kompanija direktne prodaje

Mrežni marketing

Mrežna trgovina

  Mrežna trgovina – potrošački sistem distribucije   Mrežna trgovina predstavlja način distribucije  robe i usluga kroz organizovanu mrežu potrošača. Mrežu organizuju sami zadovoljni potrošači,

Kupac

Klasična trgovina

Klasična trgovina – trgovački sistem distribucije   Kao što smo rekli, zadatak trgovine je da posreduje između proizvođača i potrošača i organizuje tržište. Sa pojavom

Sve o Mrežnom Marketingu na jednom mestu

Pošaljite nam poruku:

Citati

Vilijam Rukhti

Prvi korak ka uštedi vremena je da utvrdimo kako ga sada trošimo. (Vilijam Rukhti)

Halil Džubran 2

Sačuvaj me od mudrosti koja ne plače, filozofije koja se ne smeje i veličine koja se ne klanja pred decom. (Halil Džubran)

Milan Kundera 1

Nije neuspeh odreći se studija, ono čega sam se tada odrekao bile su ambicije. Odjednom sam bio čovek bez ambicija. Izgubivši ambicije, odjednom sam se

Robert Karter –

Koja je razlika između škole i života? U školi dobijate lekciju, a zatim vam daju test. U životu dobijate test koji vas uči lekciju. (Robert