Share


Robert T. Kiosaki (Robert T. Kiyosaki)

 

Robert KiyosakiRobert Kiosaki je četvrta generacija Amerikanaca japanskog porekla. Odrastao je na Havajima, u porodici uglednih prosvetnih radnika. Nakon završenog školovanja i fakultetske diplome odlazi u Vijetnam kao oficir i pilot borbenog helihoptera. Po povratku iz rata počinje svoju karijeru u biznisu. Njegova kompaniju je prva izbacila na tržište „surferske“ novčanike od najlona i čičak trake, koji su izrasli u multimilionski proizvod.

U 47. godini, kao finansijski slobodan, povlači se iz biznisa i nastavlja da se bavi onim što najviše voli, a to je investiranje, pre svega u nekretnine i kompanije sa malim kapitalom. Ipak, njegova istinska ljubav i posvećenost je obrazovanje. Napisao je više knjiga, od kojih je svakako najpoznatiji bestseler Bogati Otac Siromašni Otac, kao i njegovi nastavci Tok Gotovog Novca, Bogato Dete Pametno Dete i Vodič Za Investiranje. Osnovao je društvenu igru CASHFLOW kojom se uči veština igre novcem, koju su do sad znali samo bogati. Veoma je priznat kao predavač u oblasti finansijskog obrazovanja i ekonomskih trendova.

 


,,Kada sam prvi put čuo za mrežni marketing, bio sam protiv njega. Ali kada sam otvorio um, počeo sam da uviđam prednosti koje možda samo još nekoliko drugih poslovnih prilika mogu da pruže. Dugoročan uspeh u životu predstavlja odraz vašeg obrazovanja, životnog iskustva i ličnog karaktera. Mnoge kompanije koje se bave mrežnim marketingom omogućavaju individualnu obuku i razvoj u tim oblastima.

Postoje izvesne crte koje čovek mora razviti kod sebe ako želi da bude uspešan u kvadrantu B (vlasnici biznisa), bez obzira da li je u pitanju mrežni marketing, franšiza ili preduzetništvo. Važna veština koja je neophodna za bilo koji posao u kvadrantu B je liderstvo. Da li ste sposobni da prevaziđete strahove i navedete druge da urade to isto da bi se posao obavio? Gde biste mogli da nađete posao koji će investirati vreme u vašu edukaciju, lični razvoj i građenje vašeg biznisa? Odgovor je: većina firmi koje se bave mrežnim marketingom.

Razvijanje posla u kvadrantui B nije nimalo lak posao. Zato bi trebalo da se zapitate: „Da li imam sve neophodne sposobnosti za taj posao? Da li sam spreman da izađem iz svojih utešnih zona? Da li sam spreman da me drugi predvode i da predvodim druge? Da li se u meni krije bogataš, potencijal koji bi tek trebalo da se oslobodi? Ako je odgovor potvrdan, počnite da tražite firmu koja se bavi mrežnim marketingom koja ima odličan program obuke. Usredsredio bih se manje na rezultat ili nacrt o provizijama, a više na program edukacije i ličnog razvoja koji kompanija pruža.“

Knjiga “ZAŠTO ŽELIMO DA I VI BUDETE BOGATI: DVA ČOVEKA – JEDNA PORUKA (WHY WE WANT YOU TO BE RICH: TWO MEN – ONE MESSAGE)“, Donald Tramp i Robert Kiosaki, izdavač „Finesa“

 


 „Po mom mišljenju biznis mrežnog marketinga, revolucija je jednostavno zato što je prvi put u istoriji omogućeno svima da sudeluju u bogatstvu koje je do sada bilo rezervisano samo za izabrane ili srećne. Svestan sam da postoje izvesne kontroverze oko ovog biznisa i da je i u njemu bilo pokvarenih i pohlepnih ljudi koji su pokušavali zaraditi na brzinu. Ali, ako pogledate objektivno na ovaj biznis, on je u društvenom smislu vrlo odgovoran sistem podele bogatstva. Biznis mrežnog marketinga nije dobar biznis za pohlepne ljude. U svojoj osnovi, to je savršen biznis za ljude koji vole pomagati drugima. Drugačije rečeno, mrežni marketing funkcioniše kroz pomaganje nekom drugom da se obogati dok se istovremeno i vi bogatite. Za mene, to je revolucionarno, jednako kao što su Tomas Edison i Henri Ford bili revolucionarni u svoje vreme.“

„Glavni razlog zbog kojeg preporučujem posao u mrežnom marketingu je sistem edukacije. Vaš je zadatak uložiti vreme kako biste videli dalje od kompenzacije i proizvoda i stvarno videli srce kompanije, te saznali da li je ona zaista zainteresovana za vašu obuku i edukaciju. Kako biste saznali koliko je dobra njihova edukacija, moraćete ustati iz fotelje i potrošiti neko vreme pohađajući njihove seminare. Ako vam se svidi ono što ste čuli na početnim predavanjima, potrudite se i upoznajte ljude koji vode edukaciju i trening.“

Primetiosam da su uspešni lideri u mrežnom marketingu obučeni za razvijanje sposobnosti obraćanja ljudskom duhu. Imaju sposobnost dodirnuti veličinu u onima koji idu iza njih i inspirisati ih na putu prema gore. To je moć edukacije koja menja život.

Ako vi iii vaši prijatelji imate ideju kako ćete pokrenuti biznis mrežnog marketinga i očekujete da ćete odmah početi zarađivati, tada još uvek razmišljate poput osobe iz Z (zaposlenici) iii S (samozaposlenici) kvadranta. Ljudi iz Z i S kvadranta najčešće bivaju uvučeni u planove za brzo bogaćenje koji se pretvore u prevare. Ako stvamo želite krenuti na putovanje, preporučio bih vam da posvetite 5 godina učenju, rastu i promeni vaših temeljnih vrednosli i upoznavanju novih prijatelja.

 Metcalfov Zakon: ekonomska vrednost mreže = broj korisnika2                                                   ekonomska vrednost mreže raste eksponencijalno, a ne aritmetički

lako ne žalim zbog svog putovanja, putovanja na kojem sam učio graditi staromodni biznis ni iz čega, sada vam iskreno mogu reći da izgradnja biznisa mrežnog marketinga ima više smis!a za većinu Ijudi, naročito ako nemate milione dolara da izgradite slaromodni biznis iIi stotine hiljada dolara da kupite poznatu franšizu. Jednostavno rečeno, biznis mrežnog marketinga, sa svojom niskom cenom ulaska i odličnim programima obuke, daleko je bolja ideja. To je ideja čije vreme je došlo. Biznis mrežnog marketinga eksplodirao je u celom svetu. Sve što morate učiniti je da otvorile oči i videćete.. Nema zlatnih lukova niti zelenih sirena koje vas marne da dođete njima. Biznis mrežnog marketinga eksplodirao je u celom svetu, a vrlo malo ljudi to može videti.

Iako je biznis strahovito narastao, sada je vreme da se uđe u njega. Zašto to kažem? Kažem to zato što se svet konačno probudio za ideju da je industrijsko doba završilo i da službeno ulazimo u informatičko doba. Mrežni marketing daje milionima ljudi u svetu priliku da preuzmu konlrolu nad svojim životom i svojom finansijskom budućnošću. Zato će industrija mrežnog marketinga i dalje rasti, iako mislioci starog sveta to ne vide. 

Pre mnogo godina, ljudi su se smejali mrežnom marketingu. Danas, uz sve promene u svetu, budućnost mrežnog marketinga postaje sve svetlija. Kao što sam pre rekao, mnoge velike korporacije danas imaju odele mrežnog marketinga. Mrežni marketing napokon je ušao u glavnu struju biznisa, iako vrlo malo ljudi to shvata. Iako vaši prijatelji i saradnici ne vide mogućnost, sve što morate učiniti jeste da otvorite urn i videćete moć Metcalfovog zakona, moć mreže, moć koja se nalazi pred vama. Sve što morate reći je: ,,Želim da moć rnreža radi za mene".

Knjiga “ŠKOLA BIZNISA – (The Business School For People Who Like Helping People)“, Robert Kiosaki, izdavač „Finesa“

 

nastaviće se...

 

 

 

Dodaj komentar


Sigurnosni kod
Osveži

Musasi-baner-01

Red Hit

baner 185x137