Share


Pol Pilzer (Paul Zane Pilzer)

 

Paul PilzerPol je ekspert na polju analize ekonomskih trendova i ekonomskih predviđanja. Studije novinarstva završio je za manje od 3 godine a magistraturu za 15 meseci. Sa 22. godine postao je najmlađi ovlašćeni službenik City banke i najmlađi podpredsednik sa 26 godina Do svoje 24. godine postao je profesor na njujorškom univerzitetu, a do 26. zaradio prvi million. Bio je ekonomski savetnik predsednicima Reganu i Bušu starijem.

Predvideo je kolaps u politici kreditiranja 1985. godine, a osamdesetih tvrdio da će inetrnet u devedesetima biti najbrže rastuća ekonomska grana i do 2000. zaraditi milijardu dolara. Napisao je knjige "Neograničeno bogatstvo", "Bog želi biti bogat",  "Sledeći Bilion", "Wellness revolucija"… Pored toga, glavni je urednik i izdavač revije Success Magazine.

 


 ntervju s Paul Zane Pilzerom
ZAŠTO ĆE MREŽNO TRGOVANJE PREVAGNUTI NA VAGI EKONOMSKE MOĆI?

J.D.Mann i J.M.Fogg

 

NOVINAR: Po čemu se mrežna trgovina razlikuje od konvencionalnih oblika trgovine – po oglašavanju i drugim kanalima?

Pilzer: Mrežna trgovina danas je potpuno intelektualna distribucija. Kada mrežni prodavac raspravlja o proizvodima s potrošačem, oslanja se na distribucijsku službu ili neki drugi oblik dostave, ali proizvode ne dostavlja sam.

Još više oduševljava činjenica da se prodaja vrši od usta do usta, i to onaj koji govori, sam već upotrebljava proizvode. Za razliku od prodavaca automobila, elektronike ili odeće, mrežni trgovac je obučen, oduševljen i iskusan korisnik proizvoda, za koje ga ispitujete.

Preduzeća koja su uspešna u mrežnom trgovanju potpuno su skoncentrisana na intelektualnu distribuciju – uče ljude o novim proizvodima i uslugama koje će poboljšati njihov život.

Ukoliko se skoncentrišemo na finansijske prednosti i mogućnosti za promenu životnog stila koji nudi taj posao mrežnog trgovanja, stvarna korist je u tome da možemo promeniti svoj život i živote onih s kojima stupamo u kontakt. Ako možemo dodati 5, 10, 15 godina života nekome, njegovoj deci i bračnom partneru, poboljšati mu kvalitet života, onda je to zaista čudesno.

 

NOVINAR: Gospodine Pol, bili ste prvi poznati ekonomista koji je rekao nešto dobro o mrežnom trgovanju (marketingu). Šta je u tom poslu privuklo vašu pažnju?

Pilzer: Bolje bi bilo reći da je posao našao mene. Počelo je sa knjigom "Neograničeno bogatstvo", gde sam analizirao različita područja ekonomije i predvidio neke promene do 2000 godne. Došlo je do prestruktuiranja ekonomije maloprodaje radi tehnološkog napretka. Primer: cena nekog proizvoda je 300 dolara. 60–ih godina cena proizvodnje tog proizvoda bila je 150 dolara, distribucijski troškovi 150 dolara. 90-ih godina isti proizvod koji se prodaje za 300 dolara, jeste poboljšan, ali troškovi proizvodnje pali su sa 150 dolara na 15-20 dolara. Sada je distribucijskih troškova 80-85 % , malo ostaje u proizvodnji.

U knjizi sam predvideo da će se taj trend nastaviti još u sledećoj deceniji, zato su u 90-im godinama bili najbogatiji ljudi oni, koji su našli bolje načine distribucije, a ne proizvodnje.

 

NOVINAR: Kako mrežna trgovina deluje u odnosu na dosadašnje oblike trgovanja?

Pilzer: Današnja mrežna trgovina deluje skoro u potpunosti na intelektualni način. Proizvode dostavljaju drugi. Najzanimljivije je to, da distribuciju vrše sami kupci proizvoda. Preduzeća, koja se odluče na taj način trgovine, imaće najefikasniji prilaz do kupaca. A sami kupci mogućnost da i sami učestvuju u podeli te ogromne dobiti koju će stvoriti ova grana. Najuspešniji među njima bez sumnje postaće veoma bogati ljudi, dok će mnogima drugima ovaj način poslovanja pružiti veoma kvalitetan i materijalno siguran život.

Upravo sada je mrežni marketing jedina sila koju vidim, koja ima potencijal da učini veliku promenu.

 

By John David Mann and John Milton Fogg

 

 

 

 

Dodaj komentar


Sigurnosni kod
Osveži

Musasi-baner-01

Red Hit

baner 185x137