Share

 

John Sachtouras - Organo GoldJohn  and Blanca Sachtouras

 

Džon i Blanka Sačturas žive u Ričmondu, Teksas, SAD. Nedavno su se preselili u novu kuću od 7.058 kvadratnih metara. Džon i Blanka su sa “Organo Gold” - om od juna 2009.godine i u vrhu su kako svoje kompanije tako i industrije direktne prodaje.

Za samo 90 dana su postal dijamantni konsultanti, plavi dijamanti za 6 meseci, crni brilijanti za 15 meseci i krunski dijamanti u 2011. Njihova procenjena mesečna zarada je 320.000 $ i izgradili su ogromnu grupu distributera za samo 2,5 godine. Džon ima master diplomu iz marketinga i ekonomije i znanje 5 jezika. Ted Nejten je imao čast da intervjuiše ovaj par.

 

Džon, kako ste ušli u mrežni marketing, ko vas je uveo i da li je on/ona i dalje uključen?

Moje prvo iskustvo bilo je1986. u Kaliforniji. Upravo sam stigao iz Grčke i bio sam u potrazi za poslovnim mogućnostima. Prisustvovao sam na nekoliko seminara mrežnog marketinga i, iako sam bio nov u SAD-u, shvatio sam moć umnožavanja zahvaljujući naporima grupe ljudi naspram ličnih napora za stvaranje prihoda. Shvatio sam da je mrežni marketinga najbolji poslovni model za generisanje pasivnih prihoda sa malo ulaganja. Moj prvi sponzor bio je sjajan momak poi menu Daglas Tomson i ne znam gde je on sada.

Šta želite u mrežnom marketingu pored finansijske zarade?

john sachtouras  organo gold residence in texas usaJa sam veoma zadovoljan kada srećem pozitivne ljude sa željom da poboljšaju svoj život I imam priliku d aim pomognem. Zaista uživam u tome. Dobijam energiju. Osećam da radim svoj deo da poboljšam svet. Takođe, volim slobodu, ne volim da radim za šefa. Pošto sam bio veoma mlad želeo sam da budem potpuno slobodan i radim šta god želim.

 

Volim da radim mnogo sati dnevno i nikada nisam umoran. Kada odlučim da radim, dajem 110% i uživam, tako da to postaje zabava a ne rad. Ja strahovito uživam u izazovima da uradim više i uradim to brzo. Za mene je mrežni marketing najbolja poslovna platforma za rast biznisa kao brzog i velikog koliko ja želim da bude, bez ikakvih ograničenja.

Takođe, uživam u procesu ličnog razvoja koji mi je pomogao da postanem bolji čovek, otac, muž i lider. Ja uvek učim od drugih ljudi uključenih u mrežni marketing. I naravno… Putovanja! Šta da kažem o tome! Probuditi se ujutru i doneti odluku da idete gde želite bez potrebe da tražite dozvolu od bilo koga. To je potpuna sloboda.

Da li je Organo vaš prvi mrežni marketing, ko je vaš sponzor?

Uključen sam u industriju mrežnog marketinga zadnjih 22 godine i radio sam sa 11 različitih kompanija marketinga vitamina, prirodnih sokova, gubitka težine, proizvoda za domaćinstvo i elektronike. Prvi put sam pronašao kompaniju sa proizvodom koji ne zahteva nikakvo objašnjenje, nema obuke, nema uputstava i milioni ljudi širom sveta ga konzumiraju više puta dnevno. Pronašao sam rudnik zlata u šoljici kafe.

Prvi put u 22 godine mrežnog marketinga mogu reći da sam našao dom sa “Organo Gold”- om. Tražio sam toliko godina da pronađem pošteno i nesebično vođstvo koje će pomoći mojoj organizaciji i mom ličnom rastu sa integritetom i poštovanjem. Veoma sam blagosloven da imam Holton Bagsa, koji je moj lični sponzor, mentor ali najvažnije da imam njega kao najboljeg prijatelja koga sam ikada imao.

Koja je veličina vašeg tima, u kojim je zemljama?

U ovom trenutku moj tim je 100.000 distributera i oni se nalaze u SAD-u, Kanadi, Meksiku, Peruu, Ekvadoru, Velikoj Britaniji, Nemačkoj, Španiji i Grčkoj.

Da li masovno upisujete članove u Organo Gold ili imate više selektivnu strategiju?

Verujem u rad i razvoj jake veze pomažući ljudima da oslobode svoje unutrašnje moći. Nisam masovno regrutuvao, više se smatram kreatorom lidera. Radim sa nekoliko ljudi veoma blisko, svaki dan, vodeći računa da unaprede svoje liderske veštine i pomažući rastu njihove organizacije. Mrežni marketing nije samo prodaja proizvoda ili mogućnost… to su relacije sa drugim ljudima.

Želim da znam šta im je potrebno, šta žele i kako mogu da im pomognem da ostvare svoje snove. Uvek im postavim pitanje: “Da li želiš da budem tvoj prijatelj ili tvoj trener?”. Kao prijatelj ću im reći šta žele da čuju kako bi mogli da se osećaju dobro. Kao njihov trener ja ću se uveriti da ću probuditi njihove unutrašnje snage i ovaj proces može biti malo bolan jer ću ih držati odgovorne svakodnevnim aktivnostima da bi se uverili da proizvode potrebne rezultate da bi ostvarili svoje ciljeve. Verujem da svaka osoba ima inteligenciju i unutrašnju snagu da postane i postigne više.

Da li i dalje sponzorišete članove ili ste u penziji?

Apsolutno! Ja još uvek sponzorišem članove i ne verujem u penziju jer je ovo zabavan posao. Ja zaista volim to što radim i uživam u pomaganju drugim ljudima. Takođe, znam da će ljudi raditi ono što vi radite a ne ono što kažete. Ono što mi radimo zvuči toliko glasno da ljudi ne mogu čuti ono što kažemo. Moj cilj je da imamo 100 kafe milionera i pomognemo 10.000 distributera da zarađuju najmanje 10.000 $ mesečno u narednih pet godina u našoj organizaciji.

 john sachtouras  organo gold from 1 million in may 2011          john sachtouras  organo gold to 2 million in januari 2012

mate međunarodne donje linije. Da li postoji kulturna razlika u mrežnom marketing u SAD-u i inostranstvu?

Kada je u pitanju tradicija i navike utvrdio sam da postoje neke razlike. Međutim, s obzirom na želje za boljim načinom života, našao sam da u svakoj zemlji postoje ljudi koji veruju da njihove porodice zaslužuju najbolje. Mnogi ljudi širom sveta imaju velike snove i spremni su da naporno rade da ih ostvare ako im pokažete kako.

Nivo poverenja kod ljudi može varirati od zemlje do zemlje dok ne shvate da zaista želite da im pomognete i znate kako da to uradite. Kada je poverenje uspostavljeno, bez obzira na zemlju, boju, društveni nivo, ekonomiju zemlje ili specifičnosti grada, ljudi će učiniti sve što je potrebno i pratiće lidera sve do vrha. Ja čvrsto verujem da svaki lični san može postati stvarnost.

Kako proizvodite vaša vođstva?

To je odlično pitanje. Ja proizvodim nova vođstva samo davanjem besplatnih uzoraka kafe. Ovo je najbolji način da se obratite nvim prospektima jer je vrlo lako i svako to može da uradi. Najvažnije je da prospekti imaju priliku da probaju proizvod bez potrebe da išta objasnim. Sve što ih pitam je da li mogu da ih pozovem sledećeg dana da mi kažu kako im se dopala kafa i kakav osećaj to proizvodi.

Koje zemlje/teritorije mislite da će imati najveću stopu rasta u bliskoj budućnosti, SAD, Azija, Rusija, Evropa?

Pošto su kafa i čaj univerzalna pića, nije lako predvideti koje će tržište biti najveće u rastu. Sve što mogu da vam kažem je to da ljudi širom sveta imaju tri stvari zajedničke: oni žele bolje zdravlje, više novca i bolji životni stil. Mi im možemo omogućiti bolje zdravlje sa našim proizvodima, možemo im obezbediti više novca sa našim kompenzacionim planom i možemo da im pomognemo da imaju bolji životni stil sa našim timom i sistemom podrške.

Vi ste veoma uspešan distributer. Da li još uvek dobijate odbijanja? Ako je tako, kako emotivno to podnosite? Ili je lakše regrutovanje ako ste mrežni milioner?

Ja dobijam ista odbijanja sada kao i kada sam počinjao. Za mene odbijanje nije ništa nego li odbrambeni mehanizam koji ljudi koriste da ‘zaštite’ sebe od donošenja odluke o nečemu što ne razumeju. U svakoj zemlji glavni izgovori su isti: nemam novca, nemam vremena, ne znam da prodajem, nije za mene.

Ja obično postavljam pitanja kao ‘intervju’ da upoznam osobu pre nego što joj predstavim priliku. Želim da znam šta su njihove potrebe i želim da ih bolje razumem. Svaka osoba želi da ima bolji život, ali neki ljudi se plaše da naprave određene promene. Kada se ‘osećaju’’ dobro sa mnom onda je lakše da im pokažem plan i pridružim ih svom timu. Takođe, ja razumem da mrežni marketing nije za svakoga, tako da ne primam lično odbijanja.Biti milioner mrežnog marketinga sada, znači da mnogo više ljudi želi da bude sa mnom, ali to ne znači da će oni postati uspešni samo zato što sam ih ja lučno registrovao.

Oni će na dalje morati naporno da rade i grade svoju organizaciju. Razlika je u tome što sada mogu da budem više selektivan sa ljudima kojima bih želeo da posvetim svoje vreme i trud. Kako kompanija imoj tim rastu vrlo brzo imam više odgovornosti da pomognem celom kompanijinom timu umesto samo ličnom timu

Šta bi bio vaš savet za početnike u mrežnom marketing, uopšte?

Moj prvi predlog bi bio da napišu sve razloge zašto žele da budu deo jedne kompanije mrežnog marketinga. Napišite sve ciljeve i snove i prikupite što je više moguće slika u pogledu ciljeva da napravite “knjigu snova” koju je potrebno da gledate svaki dan. Ovo je najvažniji deo. To je gorivo za njihovu samomotivaciju.

Onda bi trebalo da naprave plan akcije i prave plan svakog dana, sa jasnim fokusom na krajnje rezultate. Trebalo bi da preduzmu veliku akciju i učestvuju u svakom treningu njihove kompanije. Oni nikada ne trebaju da slušaju negativne ljude, posebno one koji ne znaju šta žele da postignu. Ako žele da budu bogati moraju da slušaju i kopiraju samo bogate ljude i uče od njih.

Ko su bili vaši mentori ili inspiratori?

john sachtouras  organo gold with holton buggs  shane morand and bernie chua on stageTokom poslednjih 30 godina u biznisu, ja sam imao nekoliko mentora koji su me inspirisali i pomogli mi da postanem to što sam danas. Knjiga Napoleona Hila ‘Misli o postani bogat’ je bila prva knjiga koja me je veoma mnogo inspirisala. Onda Entoni Robins, motivacioni govornik, sa svojom knjigom i CD-om ‘Oslobodite unutrašnju moć’, takođe Bob Proktor ‘Nauka bogaćenja’.

 

Ove knjige su mi pomogle da poboljšam svoj process razmišljanja. Što se tiče industrije mrežnog marketinga, najbolji mentor koga sam ikada imao je gospodin Holton Bags koji je i moj sponzor u Organo Gold-u. Njegova filozofija u vezi novca, liderske vrednosti i lične relacije strahovito su mi pomogle da izgradim veoma veliku uspešnu organizaciju.

Naučio sam odavno da u radu sa kompanijom mrežnog marketinga nije najbitniji samo proizvod, kompenzacioni plan ili sistem obuke… to je način da poboljšate sebe kao kvalitetnog lidera i kako da vodite svoju organizaciju sa snažnim vrednostima, etičkim principima, filozofijom, integritetom i poštovanjem. Moja porodica je veoma srećna da ima Holton Bagsa kao našeg mentora i mi smo duplicirali ove principe u našoj organizaciji.

Šta je najveća prednost mrežnog marketinga po vašem mišljenju?

Postoje mnoge velike prednosti izgradnje biznisa mrežnog marketinga. Počevši od osnovnih: mala investicija, nema inventara, nema potraživanja. Globalno tržište je dostupno bez plaćanja ekskluzivnih taksi ili ograničenja teritorije. Mi možemo da radimo od kuće i provedemo više vremena sa porodicom. Najveća prednost su rezidualni, pasivni prihodi.

Kada se izgradi značajna organizacija prihod nastavlja da raste svakog meseca. Samo mrežni marketing može vam dati odličan rastući prihod bez potrebe da dramatično povećate lične ili opšte troškove.

Takođe, sloboda da putujemo, živimo bilo gde u svetu i uživamo neverovatan životni stil. Ipak, najvažnija prednost mrežnog marketinga je da milioni ljudi, bez obzira na to ko su oni, koje im je obrazovanje, socijalni status, zemlja gde žive, bez obzira koliko novca imaju na raspolaganju, sa ili bez ikakvog iskustva, oni imaju jednaku šansu da budu deo kompanije mrežnog marketinga.

Ako oni imaju žarku želju da uspeju, ako su voljni da uče i spremni da naporno rade prateći prava uputstva, oni će ostvariti sve svoje ciljeve i snove. Mrežni marketing je najbolja, bez diskriminacije rada, prilika na svetu.

 

Izvor: businessforhome.org

 

 

 

Dodaj komentar


Sigurnosni kod
Osveži

Musasi-baner-01

Red Hit

baner 185x137